reede, 29. jaanuar 2010

You are connected to 33,182,875 people on Geni

Ma ei ole eriti midagi mõistlikku teinud vahepeal. Teisipäeval pärast katastroofilist eksamit tulin rongiga koju. Rongis oli külm loomulikult. Kolmapäeval lebotasin niisama. Täna (eile) tegin ühe niivõrd-kuivõrd kasuliku asja - käisin Vikipeedia kohta intervjuud andmas. Päris põnev oli. Kuigi mind ilmselt segas natuke see diktofon ja üldse rääkisin ma palju vähem kui mõtlesin ja oleks tahtnud rääkida. Aga noh, oma viga kui iseloom on selline. 

Ja siis ma olen nüüd Kartaude sugupuud Genisse toksinud. Huvitav, mitmes kord see on juba, kui ma seda sugupuud ümber toksin. Umbes kolmas? Neljas? Kui ma alustasin, siis oli ümber toksida umbes 2000 inimese andmed. Praeguseks on neid juba peaaegu 3500. Alguses ma mingi osa toksisin Wordi faili. Ei teagi, miks see kasulik oli. Siis ma toksisin sellisesse programmi nagu GenoPro. Siis ma vist vahepeal tõstsin midagi gedcom-ina ka. Kuidagi igatahes pidi kogu see kupatus BrothersKeeperisse jõudma. Ja siis TribalPages-i. Ja ma olen ju lisaks Kartaudele Vaalma sugupuud ja igast muid ripnevaid harusid ka igale poole ümber toksinud. Uhh. Aga mulle meeldib. Ega keegi ei käsi ju. Mingi rahuldus tekib sellest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar