esmaspäev, 11. jaanuar 2010

Kuul pähe

Mina ei oska. Ei oska kirjutada koduesseed, kui netis ja arvutis on hunnik asjassepuutuvat materjali, millest maha kirjutada ei tohi, aga samas ei ole mitte kuskilt võimalik leida seletusi mingitele pagana mõistetele, mille seletust nõutakse. Kuri olen. Kolmandiku võrra enda peale, et ma ei oska mulli ajada, kolmandiku võrra õppejõu peale, et tema küsitud asju ei ole üheski materjalis ja ma näen neid pagana mõisteid esimest korda ja kolmandiku võrra ülejäänud maailma peale, kes ei ole viitsinud neid pagana mõisteid netis lahti seletada. Pagana folkloristika, ma ütlen. Peaks ju olema hea ja lihtne aine. Ma ei kujuta ette, mis uimas see õppejõud oli, kui ta mu esimest kontrolltööd hindas. Omaarust ma panin mingit täiesti teemast mööda ehku peale mula, aga näed, sain maksimumpunktid. Praegu panin ka teemast mööda mula. Natuke oli teemasse ka, aga seda oli liiga vähe. Sest kui mul tiksub ekraani peal 45 minutit, siis mina ei ole võimeline mingit mõistlikku teksti kirjutama. Ja eriti kurjaks sain ma siis, kui ülesande tekstis oli öeldud, et kopeeri antud regilaulust vajalikud lõigud vastusekasti, aga kopeerida ei saa. Lihtsalt ei ole võimalik. Ja kell tiksub ekraanil ja mina muudkui vuhtigu neid ümber kirjutada. Aitäh.

Mõttes olen ma praegu ropendanud rohkem kui terve eelmise aasta jooksul.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar