reede, 8. jaanuar 2010

Öised lood

Mul on nii palju mõtteid! Nii palju plaane, kavatsusi, süsteeme. Ma tahaks jubedalt asju ajada, korraldada, organiseerida. Aga teised pidurdavad. Loogiline ka, vara veel tegutseda. Ja teistel on muu elu kah, mitte nagu minul. Aga ma ju tahaks kohe ja praegu. Süsteeme ja asju. Proovin mitte olla pahane, kui mu meilile kahe päeva jooksul ei vastata. Proovin suhtuda mõistvalt, kui lubatakse homme midagi saata, aga ei saadeta. Proovin endale sisendada, et ei ole mõtet nii vara hakata jebima. Aga tahaks ju! Samas ma isegi võtan endale mõnikord terve nädala mõtlemisaega, enne kui mõnele kirjale vastan. Teise silmas pindu näen, aga enda silmas palki ei näe?

Sugupuu väljaprintimiseks kulub 18 lehte paberit. Suuruses A0.

Mul tuli üks lugu. Karmoškalugu. Lihtsalt tuli eikusagilt. Mõnikord sellised eikusagilt tulnud ja natuke isegi kohaletiritud lood lähevad ka veidi aja pärast eikusagile. Kui üles ei kirjuta. Aga siis pole väga kahju ka. Oleneb, kui tiritud nad on. Nüüd kirjutasin üles. Umbes poole. Tegelikult ta pole veel päris valmis ka.

1 kommentaar:

  1. Jätka ikka samas vaimus. Küll nad hakkavad vastama e-kirjadele. Ja pane see karmoškalugu ikka lõpuni kirja.

    VastaKustuta