kolmapäev, 7. oktoober 2009

"Valitud number ei ole kasutusel"

Nagu MIS MÕTTES? See number PEAB olema kasutusel, kui ma tahan sellele helistada. Ma saaks suurepäraselt aru, kui mulle öeldaks, et "telefon, millele te helistate, ei ole sisse lülitatud või asub väljaspool võrgu teeninduspiirkonda". Grrrr...

Ma nägin täna hommikul Viggo Mortenseni unes. Detailidesse ei laskuks, aga polnud just kõige meeldivam unenägu. Minu jaoks. Vahepeal koondatud paanikaosakond sai jälle tööd.

Õues on ilm. Täna ma peaaegu läksin lendu vahepeal.

1 kommentaar:

  1. no proovi uuesti siis... t'na ]htul ehk on natukene rohkem aega isegi...praegust lasti esimest korda s]durikodusse ja saan natukene aega arvutis olla. ahjaa kusjuures kaasv]itlejal oli sama h'da, proovis k]rval mulle helistada siis esimese korraga [tles,et pole kasutusel.

    VastaKustuta