reede, 30. oktoober 2009

Tase lasteaed

Mariti juures käisin eile. Teed jõime ja seepi vaatasime. Ja Fernando muusikat kuulasime.

Põhikoolis ja gümnaasiumis olin mina see ninatark, kes küsis õpetajatelt imelikke küsimusi ja vaidles igal võimalusel. Nüüd siis hakkas sama jama ülikoolis pihta. Noorus on hukas. Järgmiseks korraks tuleb kirjutada etteütluse vigade parandus.

Õues on ilm. Külm ilm. Ja mulle tundub, et tänase ööga läksid pooled puud raagu. Aga päike paistab. See on lahe.

Hoiatus: järgneb tibijutt. Jalutasin Eedenisse. Sest tädi Mai oli mulle andnud mingi Suurtüki 100 eegu lipaka. Kaubamaja Suurtükist ei olnud mitte midagi osta ja siis ma läksin Eedenisse. Aga seal oli mingi loll süsteem, et seda 100 eegu lipakat ei saanud kasutada, sest oli mingi kampaania "kõik -20%". Ma ei saanud üldse aru, et kui lipaka peal on lõpukuupäev kirjas, miks nad siis teevad mingi muu kampaania samal ajal ja seda lipakat ei saagi kasutada. Aga tuli välja, et see -20% kampaania oli Eedeni tehtud, mitte Suurtüki. Kaubamajas see lipakas pidi kehtima. Igatahes. Aga kuna ma olin leidnud endale juba papud, mida ma tahtsin, siis mõtlesin, et tühja kah. Ja siis ma sain endale vähem kui 700 krooniga kahed papud ja saapaviksi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar