teisipäev, 13. oktoober 2009

Ladin, ära ladise

Ma veel ei ütle, et ma vihkan ladina keelt. Aga vaikselt kisub sinnapoole. Like our English teacher said: "I've seen students who hate English because of some veery nasty teachers." Täna rääkisime terve tund ainult longatiivis. Siuke kääne võiks olemas olla. Kõigi nende mittemidagiütlevate ja äraütlevate ja lahtiütlevate kõrval. Terve tunni lugesime koduseid harjutusi. Aeglaselt. Rahulikult. Koperdades. Nagu poleks keegi neid kodus teinud olnud. Vahepeal tuli mulle see vattpea tunne, mis tavaliselt kirjandit kirjutades või mingit muud tüütut mõttetegevust nõudvat asja tehes tuleb. Õuudne.

Antiigi pärand polnud ka parem. Ma kujutlesin, kuidas "niivõrd massiivne" Traianuse sammas koos kogu täie ja Peetruse kujuga must üle veereb.

Eile oli TÜRKA Langevate Lehtede Õhtu. Nägin Liisat ja Ivot ja Kaarlit. Kaarlil oli isegi päris hea meel mind näha, mulle tundus. Huvitav. Tantsuteemaline viktoriin oli ka. Ma teadsin umbes ühte vastust.

Eile sadas lund ka. Panin jope selga sel pidulikul puhul. Kaks kraadi oli sooja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar