pühapäev, 25. oktoober 2009

Tsensuur

Kui varem oli nii, et siia blogisse kirjutatavad mõtted läbisid enne avaldamist kaks filtrit ("ema silmadele sobiv" ja "alaealiste silmadele sobiv"), siis nüüd tuleb vist lisada kolmas ("õppejõudude silmadele sobiv"). Huvitav, kes veel mu blogisse satuvad?

Ärkasin kell pool kuus, et jõuda sujuvalt 7.30 bussi peale. Bussijaamas vaatasin huvi pärast pileti müümise kellaaega. 6.22. Ahjaa. Selge.

Maido tuli täna. Kärt kuulutas, et Maido õpetab meile oma uut tantsu. Põnevus oli igatahes üles keritud. Aga võta näpust. Esitusele tuli vana hea "Millal meie sinna saame". Tants, mida ma olen vahelduva eduga õppinud alates 2006. aasta suvest ja pole siiani perfektselt selgeks saanud. Aga vähemalt tuli meelde.

Ma olen täna muideks päris rohkelt värskes õhus viibinud. Tuleb kasuks mõnikord. Lähen teen ühe tee endale. Või kaks. Vasakule ära.

3 kommentaari:

  1. Õppejõud on kõik nii suure egoga, et guugeldavad ennast pidevalt. Väldi täisnimede kasutamist. Lihtsalt soovitan! :)
    Arne Merilai suurim fänn

    VastaKustuta
  2. Tervitus!

    Ega Sa ei oska öelda mis on selle tantsu loo nimi või oskad ehk öelda, kus seda leida võiks?

    VastaKustuta
  3. Ma ei tea sellel muud nime kui "Millal meie sinna saame" ja kui ilusti paluda, siis võib-olla minu käest isegi saab seda lugu ;).

    VastaKustuta