kolmapäev, 18. veebruar 2009

Redigeerimiskonflikt

Muideks, ma olen ühe asja täiesti maha maganud. 9. veebruaril oli see päev, millal oleks pidanud tähistama minu kui vikipedandi esimest sünnipäeva. 9. veebruaril 2008 kirjutasin oma esimese artikli. Halleluuja. Mis ma siis selle aastaga olen saavutanud. Õppinud selgeks viki süsteemi, näinud arutelusid ja redigeerimissõdu, olnud tunnistajaks 50 000 artikli täitumisele, uue esilehe ja portaalide süsteemi sünnile ning Andrese Aasta vabatahtlikuks nimetamisele. Saanud nimetatud süsteemioperaatoriks ehk administraatoriks (olen ju lahe, onju :P). Teinud suurel hulgal kõikvõimalikke vigu. Ongi vist kõik. Ahjaa. Kõige tähtsam läks meelest. Selle aastaga on minust saanud vikihoolik. Ma loodan, et see tuleb mulle ainult kasuks.

Ja mis mul veel meelde tuli. Ma olen saavutanud selle, et mu isa räägib sobival võimalusel (soodustavaks asjaoluks on mõõdukas joobeaste) kõigile, kes kuulata tahavad, et tema vanem tütar on Vikipeedia moderaator ja toimetaja. Ehh. Aga ma olen saavutanud ka selle, et kui Grete (või ka keegi teine) tahab midagi Vikipeediast otsida ja selle kohta parasjagu artikkel puudub, siis vaadatakse nõudlikul ilmel minu poole, nagu mina oleks vastutav kogu Vikipeedia eest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar