neljapäev, 12. veebruar 2009

Meil siin protees valmis pandud, a deduška v balnitse

Tulin just hambaarsti juurest.

Hambaarst: "Et neid tarkusehambaid siis kindlasti ei võta välja?"
Mina: "Nkää."
Hambaarst: "Hea küll, aga siin alumises tarkusehambas on pisike auk, selle teeme küll täna ära. Ma ei hakka sulle süsti pakkumagi, see ei toimiks selle hamba juures nagunii. Siis pead lihtsalt ära kannatama."

Ma ei osanud selle peale muud kosta kui "ahah". Ja järgmised igavikuna tundunud kaks minutit üritas üks pool minust meeleheitlikult tooli pealt maha vingerdada, samas kui teine pool tahtis olla tubli ja valu ignoreerida. Jube.

Eile oli mul muideks 12,5-tunnine tööpäev. Koos mineku ja tulekuga tegelikult isegi 13,5 tundi. Põnev.

Tšillin nüüd natuke kodus ja siis lingvistikasse ja siis Tartusse Maritile külla. Ma olen täna isegi filmiõhtule kutsutud. Superluks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar