reede, 20. veebruar 2009

Aruandlus, aruvõtlus

Pagan. Saapapael läks katki. Esmaspäeval. Õnneks mitte uute saabaste vaid vanade. Eks ma siis käin uutega.

Mari-Ann on Austrias. Tuleb millalgi. Marit on Tartus (mitte et ta kuskil mujal olema peaks). Käskis mul kultuuriprogrammi otsida. No ei oska mina otsida. Mulle need ooperid ja balletid eriti ei imponeeri, mis Maritile ja Mari-Annile meeldivad. En oskaa.

Muidu on lebo. Töövaba nädal. Järelikult nokitsen terve aja vikis ja sugupuu kallal. Ilge jama on, kui asjad on kahes programmis ja neid pidevalt käsitsi sünkroniseerima peab. Nii on mul pidevalt ühes kohas näiteks kaks inimest rohkem, kuigi omaarust olen kõik võrdseks ajanud ja üle kontrollinud. Aga seda PhpGedViewi ei saa ilmselt niipea. Pearu proovis kunagi mingit asja ja ma sain natuke uudistada. Aga see oli proovivariant ja tööle ei hakanud ja nüüd on ikka kõik vanamoodi.

Koristasin raamaturiiulit ka. Mul on kõik süsteemi järgi riiulitesse pandud. Aga vahepeal on uusi raamatuid tekkinud ja nüüd nad ei mahu nendesse riiulitesse, kus nad süsteemi järgi peaksid käima. Ja teise riiulisse panna oleks mõistusevastane. Ja siis Grete vahepeal veel võtab mõne raamatu ja loeb ja paneb valesse kohta. Grr.. Üks raamat jäi praegu üldse üle. Ei mahugi kuskile. Jama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar