pühapäev, 8. veebruar 2009

Harminchat

Eile oli Aivo sünnipäev. Järjekordselt taheti mind harjutada likööri jooma, aga ma ei võtnud järjekordselt vedu.

Täna oli lingvistikaolümpiaadi eelvoor. Minu ülesanne oli sees :). Ma olen nii äge. Kõik, kellega ma rääkisin, ütlesid, et neile väga meeldis mu ülesanne. Mulle endale ka meeldis, kuigi see oli tegelikult täiesti tavaline ülesanne ja suht palju jama oli ka veel selle tegemisega. Sandra ja Uku olid nii tublid. Ma ju ei tea, kuidas neil täpselt läks. Nad ise arvasid, et mitte just kõige paremini. Aga tublid on nad ikkagi. Väga tublid. Mul on väga hea meel.

Kui koju tulin, siis kulutasin umbes kümme minutit ainuüksi raudteetammi ületamisele. See on praeguse ilmaga ju 45-kraadine liuväli mõlemale poole. Üles sain veel kuidagi. Aga alla on ju hoopis jubedam minna. Alguses proovisin külglibisemist. See tundus liiga õudne. Lõpuks tegin käed lumiseks ja libistasin ennast kükakil alla.Vähemalt ei olnud võimalust ninali või selili kukkuda ja siis alla lohiseda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar