neljapäev, 29. jaanuar 2009

Access denied. Insert correct password

Et nagu... seelikut õmblen... vahelduva eduga. Siis peaks veel igasuguseid asju tegema. Laule õppima ja mööda poode tuuseldama (mantlit ja pükse ja pluusi ja sukkpükse otsima, huvitav-huvitav, mis värvi? :p). Ma kuulsin (Marit rääkis), et Mari-Ann on omale nööridega saapad ostnud. Neid ma tahaks näha. Üldse me käisime Maritiga kolmapäeval Paabeli kontserdil, kas teate. Marit tahtis mulle jõuludeks kontserdipiletit kinkida ja otsis siis, mis mulle võiks meeldida. Ja valis Paabeli. Kuigi ta polnud seda mitte kunagi ise varem kuulnud, aga arvas, et mulle võiks meeldida. Aga Paabel mulle ju meeldibki. Isegi väga. Ja see kontsert oli kuidagi eriliselt naljakas ka. Muidugi, nad on koguaeg naljakad. Aga seekord oli kuidagi eriti. Ja Marit ütles, et isegi talle kui teada-tuntud muusikavõhikule meeldis väga. Ja Paabelil tuleb märtsis plaat. Oh, seda ma tahaksin endale ka. Ja Rainerit nägin. Rainer on viimasel ajal ikka eriti paljude bändide helimees. Või mulle ainult tundub... Vilistlaspäev tuleb... Ülehomme. Ma loodan, et mõni ei tule sinna. Aga ma loodan, et kõik ülejäänud tulevad. Tahaks näha neid... irrmsasti. Ja ma pean oma seeliku selleks ajaks valmis jõudma. Ja ideaalvariandis ka leidma ideaalgeniaalfunktsionaalmantli ja pluusi ja ühed sukapüksid. Aga ma kardan, et mantliga saab natuke kehvasti olema, pluusi leidmise tõenäosus on ka suhteliselt madal. Sukkpükste järele tuleb lihtsalt minna. Oi ja saabastele tuleb üks korralik puhastus-viksitus organiseerida üle pika aja.

Täna ei olnud minu päev. Ma ei osanud rääkida lihtsalt. Sõnad olid kõik valed, mis suust välja tulid. Nad ei tahtnud üldse eriti välja tulla. Ja need, mis tulid, olid valed. Ahastus tuli peale. Ja kooli printer oli ka eriti "armas". Ja mind vist hakkab kummitama küsimus "MIS TINGIMUSTEL jätkuvad iganädalased lingvistikakokkusaamised?"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar