laupäev, 24. jaanuar 2009

Suur kontsert algab koidu aal

Muudkui kontserdid sinna ja tänna. Eile käisin Salmes Lee kontserdil, mis oli tõeliselt lahe. Ma olin nii äge, et tegin sojus-multfilmi ka. Mari-Ann ja Ardo ja Siim olid ka ägedad. Sest nemad tantsisid. Tegelt oli nagu Hele sünnipäev ka. Ja kõik minu lemmiktantsud tantsiti. Üle vee ja meeste dollar näiteks. Ja siis mulle jubedalt meeldis see kolmas meestetants. Mis selle nimi oligi. Jahihooaeg või midagi sinnakanti. See oli lihtsalt üle prahi. No see teine meestetants meeldis mulle ka. Üldse olid üle mõistuse vägevad tantsud. Ja pärast viimast tantsu seisid kõik tantsijad pool tundi veel lava peal kuni Hele sai lilletatud ja kingitatud. Ja mina muudkui tegin sojus-multfilmi, mis siis et mu parem käsi oli juba poolteist tundi surnud. Miks, oh miks ei tehta vasakukäeliste kaameraid? Ja pärast sebisin ma ennast igale poole sisse ja nägin vanu tuttavaid. Kadrit oli tore näha. Õnnitlesin Helet ja. Kõik küsisid mu käest, et millal ma küll tagasi tantsima tulen. Ma ütlesin neile, et siis kui ma mehe leian. aga tegelikult hakkasin mõtlema, et ma vist ei saagi Leesse enam minna. Kui sügisel Tartusse lähen. Kurb. Tõesti kurb. Sebisin endale torti isegi pärast sest Mari-Ann arvas, et ma olen nii "oma", et võin küll. Tõsiselt tore oli. Ja siis ma julgesin veel meenutada, kui äge ma ikka olen, sest mina olen natuke see põhjus, miks osad asjad on nii nagu nad on. Või noh. Mina tahtsin rahvatantsutrenni minna ja kutsusin Siimu kaasa. Siis tuli Lee juubel, kus me esinesime ja Mari-Ann nägi meid. Ja tuli ka tantsima. Ja siis kohtas Murka väikest Ferschelit. Nii nunnu. Ja siis tuli veel palju reaalikaid Leesse. Ja siis hakkasid reaalikad kooli kontsertidel esinema. Kõik minu süü. Ennast kiitmast me ei väsi. Aga see teeb nii hea tunde, kui mina olen kaasa aidanud sellele, et kõigil oli eile õhtul hea olla. Ja üldse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar