neljapäev, 22. jaanuar 2009

Concerto grosso

Siiani olin ma Saagat veidi peljanud. Olen küll sinna paar korda piilunud, aga pole viitsinud süveneda. Nüüd aga saatis tore sugulane, kes ka oma sugupuud uurib, mulle ühe viite Saagale, mis oli selge vihje: hakka uurima! :P Eks ma siis hakkasin. Ja olen nüüd sõltuvuses. Võtsin ette õigeusu kiriku Saarde kihelkonna pihiliste nimekirjad 19. sajandi keskpaigast ja muudkui loen. Ei hooli, et kirjutatud on vanas kirillitsas hoogsa ja käänulise käekirjaga. Sest jube põnev on. Nüüd ma alles taipan, kui täpne on sugupuu koostamise võrdlus pusle kokkupanekuga. Leiad tuttava nime ja hakkad teda nagu pusletükki üldisesse pilti sobitama. Kontrollid sünniaega, vanemate ja laste nimesid. Kui tükk ei sobi, paned kõrvale ja võtad järgmise, lootuses et järgmisel ringil tundmatu iseenesest oma kohale sobitub.

Üks etnokas palus kokku lugeda pillid, mis kellelgi kodus on. Minu nimekiri sai hetkel selline:
  • pianiino
  • kromaatiline kannel
  • 7 väikekannelt
  • hiiu kannel
  • mandoliin
  • 2 akustilist kitarri
  • elektrikitarr
  • viiul
  • karmoška
  • põikflööt
  • 2 plokkflööti
  • 3 egiptuse trummi
  • parmupill
  • süntesaator
Kokku siis 24. Orkester missugune.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar