esmaspäev, 29. september 2008

Vastik-vastik-vastik-vastik... urr, ma ütlen

Täna on Reaalkooli sünnipäev. Palju õnne. Ja Asko sünnipäev ka. Palju õnne.

Hommikul panin ennast ilusti riidesse ja kontsad alla ja kablutasin Reaali. Oli sekretäriga asjaajamisi. Siis kablutasin ülikooli. Praktikum pidi olema ruumis U-217, aga seal ukse peal oli silt, et Infootsing K-244. Läksin siis K-244, aga seal oli hoopis mingi tõlkimise seminar. Siis ma olin natuke aega segaduses ja helistasin Triinule. Triinu tegi mulle täiesti loogilise ettepaneku vana ruumi juurest uuesti vaadata (huvitav, kuidas ma ise selle peale ei tulnud :S). Jõudsin siis õnnelikult väikse hilinemisega kohale. Pärast praktikumi pidin Reaali tagasi kablutama, sest seal oli aktus ja tordisöömine ja värk. Aga bussipeatuses rikuti mu tuju ära.

Tüüp (ilma silmanähtavate joobetunnusteta täiesti tavaline noor mees)(esiteks, ta ehmatas mind): "No näe, kui kena te välja näete. Te olete nii armas lihtsalt. No olete ju nunnu niimoodi sellise välimusega. Nagu modell kohe. Mis te arvate, sobite ju hästi modelliks, onju. Kodu-Anttila modelliks näiteks, mis? ... No nii nunnu ju. Nagu barbinukk... Ei, ega ma halvasti seda ei mõelnud, te olete kindlasti palju targem kui barbinukk. Jah tavaliselt öeldakse barbinukk ja mõeldakse ka, et barbinuku aruga. Aga ega juuksevärv ei näita ju mõistust, eks. ... Kas teil on külm, paneme midagi peale? Ei? No ma vaatasin, et lõdisete siin nii. ... Ega mina siis ei hakka sellist nunnut kassipoega sabast sikutama. Eks ole ju tore niimoodi rääkida ja uusi tuttavaid saada, onju. ... Noh, lapsuke, ilusat päeva siis."

Ma oleks tahtnud talle virutada.

Aktusel ma sain väga vähe aega olla, sest ma olin lubanud lastetoas olla. Kablutasin siis jälle ülikooli tagasi. Seal oli täna väga multilingvistiline seltskond. Keegi Inglismaalt tulnud vabatahtlik Vicky rääkis ainult inglise keeles, meie Liisiga rääkisime lastega eesti keeles, Vickyga inglise keeles, üks ema rääkis oma lapsega vene keeles ja meiega eesti keeles, laps ise rääkis vene keeles, aga sai eesti keelest ka aru, teine ema rääkis oma lapsega soome keeles, laps ise ei rääkinud üldse, ja Brigitta rääkis valdavalt pudikeeles.

3 kommentaari:

  1. Kas Sa avaldad soovi mulle ka virutada, kui ütlen, et seda oli väga lõbus lugeda?! Muidugi saan aru Sinu emotsioonist - ise sellise ülikohmaka tundeavalduse objektiks olemise talumine pole naljaasi (jube kohmakas tuli välja:).
    Aga vaata asja positiivsema külje pealt - äge ju kui suudad bussipeatuses noormeeste päid niimoodi segi ajada.

    VastaKustuta
  2. Ei, ma sulle ei viruta. Sest mul ei ole seda võimalust lihtsalt.

    Ja see ei ole äge muideks. Mulle ei meeldi.

    VastaKustuta
  3. Aga äsaksid, kui see võimalus oleks - õige ka!
    Polnud kavas Sind pahandada, hoopis lohutada/toetada, kuid välja tuli, nagu tavaliselt... :(

    VastaKustuta