neljapäev, 11. september 2008

Mürr-mürr-mürr

Täna oli meil nädala kõige lahedam loeng. Selles mõttes, et igal nädalal on ainult üks lahe loeng ja see on just nimelt see. Kõne- ja draamaõpetus. Ma tean, et on väga vähe asju, millest ma suudan vaimustunud olla, aga on inimesi, keda ma oleks valmis jumaldama. Kes oma oleku, jutu ja kõige muuga on lihtsalt nii üleni ja otsast lõpuni supermegaliigalahedad. Mare Müürsepp on nüüd minu silmis üks neist. Ma asutaks kõigi lahedate inimeste fännklubi, mille president, laekur, asjaajaja, protokollija ja ainus liige ma ise oleksin. Ehk siis superinimeste fännklubi ühes isikus. Üks kindel superinimese näide on ka Virko Annus. Tervitaks siinkohal teda, aga vaevalt see tervitus temani jõuab. Ma juhtusin just kuskilt lugema, et Virko oli jälle õppima läinud. Eks ikka akadeemiasse teatriasjandust.

Igatahes see tänane loeng polnudki päris loeng, sest me tegime poolteist tundi järjest loomahääli, jooksime mööda koridore ja etendasime muinasjutte. Pärast jätkasin samal lainel, sest lastetoas oli kaks 3-4-aastast poissi, kes arvasid, et mul on vastupandamatu tahtmine nendega mürada. Eks ma siis mürasin. Pisike üheksakuune tüdruk aga istus rahulikult kõrval ja vaatas seda rabelemist.

Tsiteerides klassikuid: "Olge rahulik, kohe peate te seda uuesti tegema." Ehk siis homme. Siis on lastetoas kõrghetkel 7 mürgeldist.

3 kommentaari:

  1. Tead Sa, palju saab olema neid inimesi, keda oled nõus oma elu jooksul jumaldama? (rumal teoreetiline küsimus lihtsalt)
    Päris kahju, et seda ise ei näinud, kuidas te seal ringi müttasite. Vast oleks veel mõne jumaluse leidnud... ;)

    VastaKustuta
  2. Kuna see oli teoreetiline küsimus (mitte formaalne, millele vastust ei oodata), siis ma vist isegi proovin vastata. Hmm. Ma usun, et need inimesed moodustavad hulga N. Ja hulk N moodustab nii umbkaudu ühe sajandiku hulgast M (mille moodustavad kõik inimesed, keda ma tunnen). Nii ta võiks üldjoontes olla. Ma arvan. Teoreetiliselt muidugi.

    VastaKustuta
  3. Jõudis su tervitus minuni!
    Aitüma tervitamast!
    tegelikult olen mina hoopis sinu fänn. Tõsiselt!
    Tervitus sulle

    Virko

    VastaKustuta