kolmapäev, 16. september 2009

Tere tulemast ülikooli! Mida sa siis ootasid?

Uitan Vikipeedias ringi ja pidevalt saan suure üllatuse osaliseks: kas tõesti MINA ise olen midagi sellist kunagi kirjutanud? Nii tarka juttu olen ajanud või? Tõsi ka või? Eriti paistab see silma arutelulehtedel, kus kõigil kommentaaridel allkirjad all. Loen ja mõtlen, et jaa, arukas jutt, miks ma ise selle peale ei tulnud. Näh, ise kirjutasin ju. Müstika.

Mulle meeldivad semiootika ja kultuurilugude õppejõud. Sest nemad rahulikult seletavad mingit asja, nii et on võimalik kaasa mõelda ja loengu lõpus saabub põhjapanev arusaamine mõnes olulises küsimuses. Mulle ei meeldi antiigi pärandi, kirjandusteaduse ja folkloristika aluste õppejõud. Sest nemad vuristavad poolteist tundi fakte, pritsivad neid nagu muuseas. Kirjutada nagunii ei jõua, sest nende jutust ühe mõtte välja filtreerimise ja üleskirjutamise ajal on juba viis uut fakti kõrvust mööda läinud. Ja hoidku selle eest, et keegi aru saaks, mida meist eksamil tahetakse.

Täna jäi kaks loengut ära, sest õppejõud on haiged.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar