pühapäev, 6. september 2009

Meil siin sajab, meil siin valmivad õunad

Mis ma siis kirjutan nüüd. Esimene koolinädal on möödas ja homme algab uus. Loengud olid. Mariti juures tšillisin. Ükspäev tegi Maarja kooki. Hea oli. Reedel sõitsin koju, siis Taeblasse. Taeblas nägin Martit, kes ilmselt pügas hekki. Endal "Kaua Võib" särk seljas. Juhtisin autot. Nii muuseas ja poolsalaja. Siis sõitsin koju ja uuesti Tartusse. Jaanuse käest sain vihmavarju. Ja siis roomasin ühikasse nagu koormahobune. Mariti maja juures mõtlesin, et nii, nüüd enam ei jaksa. Aga Marit oli kaugel ja ei saanud mulle appi tulla. Eks ma siis roomasin edasi. Proovi sa viiele uksele kaarte ja võtmeid välgutada ja lifti mahtuda, endal kõik käed ja õlad täis ja kohe läbi põranda vajumas. Aga nüüd ma olen kohal. Vaiba panin maha, keetsin ja kallasin kraanikausist alla kaks kannutäit vett. lampi ei saanud kokku panna, sest mul ei ole kruvikeerajat. Homme jääb kõige huvitavam loeng ära, aga õhtul on tantsimine.

Süüa tahaks. Peab minema Selverit otsima. Aga mul on nüüd mezi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar