kolmapäev, 9. september 2009

Otsin meest, vanaema võib elama jääda

Nii. Otsin meest. Tingimused pole sel korral nii karmid, kui siin. Aga ta võiks osata rahvatantsu tantsida (või väga head potentsiaali hakata seda kähku oskama). Ja noh, tegelikult ta võiks Tartu Ülikoolis ka käia. Asjaga on päris kiire.

Eile hommikul ma läksin Tauri ebamäärase juhatuse järgi Selverit otsima. Enne tegin sellise vea, et ei vaadanud korralikult netist järele, kus see siis täpselt asub. Loomulikult otsisin täiesti valest kohast. Õhtul siis teadsin täpselt, kuhu minna. Ja ma käisin tund aega poes, sest see paganama Selver on nii ropult kaugel. Ei ole normaalne.

Eelmisel nädalal tegime eesti keele testi. Noh, et mida mingid sõnad tähendavad (nt muganema, eksklusiivne, orv, käitlema, kontimööda jne) ja teine harjutus oli lünktekst, kus tuli sulgudes olevad sõnad õigesse vormi panna. Ja kujutate ette, minul olid kahe rühma peale kõige paremad punktid. 76 81-st. Õppejõud ütles, et ega maksimumi polegi võimalik saada. Oleks ikka küll olnud. Mul olid lihtsalt mingid nõmedad kogemata tehtud vead. Kõige lollim viga oli, et ma mingis meeltesegaduses olin kirjutanud 'taigent'. Jubbbe...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar