reede, 11. september 2009

Pliit vs Teele - 1:0

Kuna Marit pidi mulle külla tulema, siis mõtlesin, et teeks midagi korralikku süüa. Turult ostsin porgandit, sibulat ja kapsast ja hakkasin ühepajatoitu tegema. Kuna ma aga ei arvestanud, et mul ei ole siin sellist taltsat pliiti nagu kodus, vaid on ettearvamatu ja veider ühikapliit, siis läks see "roog" mul täiega kõrbema. Ma olin kergelt öeldes vihane pliidi peale ja tundsin piinlikkust enda suhtes, et ma midagi sellist suutsin teha. Mul ei ole veel kunagi ühepajatoit kõrbema läinud. Üldse on mul vist keedetavatest asjadest riis ühe korra kõrbema läinud, aga üldiselt keevad kõik asjad mul kuulekalt ka ilma juuresvalvamiseta. Seekord läks siis nii. Ma olin täiesti frustreeritud kui moodsa sõnaga öelda. Kolisin kogu kupatuse teise potti ümber ja korjasin kõrbetükid välja, aga maitses see ikka imelikult, nii et Maritit ma seda sööma ei sundinud. Ja minul kadus igasugune isu selle kuramuse pliidiga veel advanced levelil koostööd teha. Edaspidi tuleb vist jääda pudru ja makaronide juurde.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar