teisipäev, 1. september 2009

Kõik on uus septembrikuus

Tegelikult oli minul kõik uus juba augustikuus. Aga nüüd on kool ligadi-logadi peale hakanud. Ligadi-logadi sellepärast, et tunniplaan on mul veel hullem kui Saaremaa maakonnaliinide bussiplaan. Neid aineid, mida ma tahan võtta, ma võtta ei saa, sest a) neid loetakse kevadsemestril, b) neil on eeldusained (ained, mis on vaja läbida enne selle aine läbimist), c) nad kattuvad minu tunniplaanis juba olevate kohustuslike ainete aegadega, d) grupid on täis (kusjuures grupid on täis ka näiteks soome keelel, mis on mulle kohustuslik aine), e) aine juures ei ole vähimatki informatsiooni, millal või kas üldse seda ainet tegelikult loetakse, hoolimata sellest, et ta mul õppekavas sees on. Seega olen ma olukorras, kus ma hea õnne korral napilt-napilt kohustuliku ainepunktide mahu täis saan. Edu mulle!

Marit tahab ka rahvatantsu tulla. Ega arst ei pea ka ju kõike teadma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar