pühapäev, 5. aprill 2009

Pidupäeva pitsa

Kõik kirjutavad muudkui retsepte oma blogidesse. Ma siis kirjutan ka. Oma pitsaretsepti kirjutan. Selle pitsa, mida on meie kodus tehtud nii kaua, kui ma ennast mäletan. Nüüdseks olen ma selle salajase kunsti täielikult omandanud ja piinan sellega pidupäevadel kõiki oma külalisi. Alljärgneva õpetuse täpsel järgimisel on sul tulemuseks kaks plaaditäit pitsat. Kuid kui sa oled normaalne inimene normaalse isuga, siis jaga kõik pooleks.

1. Mine poodi ja osta sealt:
  • 2 pakki pitsapõhjapulbrit (peaks olema jahude riiulis)
  • 2 purki pitsakatet (Salvesti oma, ja varu kannatust, sest sa otsid seda päris tükk aega)
  • 490 g hakkliha (või umbes nii palju)
  • 1 keskmine purk suuremat sorti hapukurke (sobivad ka marineeritud)
  • 1 purk punaseid konservube
  • 1 purk šampinjone (juhul kui sööjate hulgas pole kategoorilisi seenevihkajaid, nagu mul mõnikord)
  • 4 suuremat tomatit
  • juustu vastavalt rahakotile (üldiselt mida rohkem, seda parem)
2. Prae hakkliha ja maitsesta soola ja pipraga (ja vaata, et sul oleks soolatoos, mille kaas püsib kinni, sest muidu juhtub nii nagu mul ükskord).
3. Võta diivani tagant üks sibul, koori ära ja lõika ratasteks. Otsi taskurätik ja nuuska nina. Sama tee kurkide ja tomatitega, ehk siis lõika ratasteks.
4. Määri pannid õliga kokku.
5. Sega kausis pitsapõhjapulber veega, üks pakk esialgu. Vett võid panna julgelt rohkem, kui pakil kirjas.
6. Nüüd tuleb lõbus osa. Varu endale üks anum veega ja hakka märgade kätega tainast plaadi peale panema. Silu see ilusti mööda plaati laiali. Vahepeal mine esimesele külalisele ukse peale vastu ja pane ta juustu riivima. Määri tainast edasi, kuni see katab kogu plaadi põhja.
7. Järgnevalt võid vastavalt soovile kasutada käsi või lusikat. Määri põhjale pitsakate (1 purk) ja sinna peale pool hakklihast. Raputa pitsale pool purki pitsamaitseainet, seejärel oad, kurgid, tomatid, sibularõngad ja seened (kõigest pool, eksju). Mõnuga (ja kui ma ütlen mõnuga, siis ma tõesti mõtlen mõnuga) ketšupit ja kõige peale riivitud juust.
8. Avasta, et ahi oleks tegelikult tulnud kuskil 6. ja 7. punkti vahel sooja panna. Tee seda nüüd. Ja küpseta pitsat 200 kraadi juures pool tundi või nii kaua kuni valmis saab.
9.-12. Korda punkte 5.-8. teise panniga.
13. Asu sööma. Kõrvale joo Kellukese limonaadi või mida soovid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar