neljapäev, 9. aprill 2009

Ei taha

Ei taha kirjutada 7 tõde, mis tädi Mai oma blogis palus. Vähemalt praegu. Ei taha tööle minna. Sest see laps on haige. Täna magas terve päeva. Ja kuna ta terve päeva magas, siis ei olnud mul midagi teha ja paratamatult jäin ise pidevalt magama. Ärkasin iga krõpsu peale üles ja andsin endale arutuid lubadusi, et nüüd suudan üleval olla ja mitte uuesti magama jääda. Aga jäin ikkagi. Ja mul on veidi piinlik selle ema ees, et jään tööpostil magama. Lubamatu. Mis siis, et see laps magas ja suurem osa ajast mind ei vajanud. Ikkagi.

Magada tahaks, aga ei julge. Kui ta homme ikka samamoodi loid on ja magab, siis ma ju magan nagunii, hoolimata sellest, kui väsinud ma olen.

Vaatasin filmi. The Notebook. Üldiselt meeldis. Tegelikult on see maailma kõige kurvem film, aga mulle tundus see jube naljakas, sest Pungas mängib seal peaosa. Päriselt ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar