reede, 13. märts 2009

Une nägu

Nägin unes, et oli Keki sünnipäev ja ma olin tema juures külas. Hmm, ma pole tegelikult kunagi tal külas käinud. Igatahes. Ta tegi igasuguseid majatuure ja särke-värke. Jube suur maja oli neil. Eriti kaua peatus ta WC tutvustamisel. Tema õde hõljus vahepeal mööda ja mingi aja pärast ka ema. Ma pole ka tema ema tegelikult kunagi näinud ja õde tal ilmselt ei olegi. Seal oli teisi külalisi ka päris palju, suurem osa neist mulle tuttavad, aga praegu ei mäleta enam, kes need olid. Laua peal oli süüa ka, aga ainuke asi, mida ma mäletan ennast söömas, olid kartulikrõpsud. Poole ajast ma magasin, nagu ma mõnikord külas olles teen (eriti Mariti juures, noh vajun ära lihtsalt ja kõik arvavad, et ma olen liiga palju joonud). Siis Kek pani mingi äratusjublaka mulle kõrva äärde helisema, aga selle pinin oli nii vaevukuuldav, et ma ärkasin üles pigem tema sahmerdamise, kui selle pinina peale. Siis toimus veel igasuguseid asju, mida ma ei mäleta. Vahepeal olid õues ujumisvõistlused. Öösel. Bassein meenutas kahtlaselt mingit segu Bulgaaria hotelli ja Egiptuse hotelli basseinidest. Vähemalt oli sisukas unenägu üle pika aja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar