kolmapäev, 11. märts 2009

Sebuah pulau

Oi, esmaspäeval tulid ju lingvistikatulemused! Ja mina olen sillas. Peaaegu sama hea tunne on, nagu ma oleksin ise võitnud. Sest Reaal napsas kolmikvõidu. Fanfaarid, ovatsioonid! Doris oli esimene ja Irene oli teine ja Pungas oli kolmas. Ja üldse oli edasisaajate seas nii rõõmustavalt palju tuttavaid, et meeleolu on väga kõrgel. Sandra ja Uku olid ka eriti tublid. Sandra oli parim kaheksandik ja kokkuvõttes kuskil kaheksanda kümne sees, Uku veel natuke tagapool. Aga kuna varem pole kunagi kaheksandikud lingvistikaolümpiaadil võistelnud, siis on see supertulemus. Kes juhuslikult ei tea, siis lingvistikaolümpiaad toimub ühes vanuserühmas ja terve Eesti õpilaste tulemused pannakse koondtabelisse, seega võistlesid minu tublid kaheksandikud terve Eesti 9.-12. klassi õpilastega. Ja minu hinnangute järgi oli kokku osalejaid kindlasti üle 200. Nüüd tuleb jääda põnevusega lõppvooru ootama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar