reede, 20. november 2009

Rong väljub tunnelist

Tähelepanek siit:
Mehed on kui parkimiskohad – paremad on juba võetud, ülejäänud on invaliididele.
Üldiselt olen koduskodus. Juba päris mitu aega. Ja mitte midagi ei tee. Noh, vahepeal ikka teen ka. Viki on teema. Ja söögitegemine. Ma ikka lootsin, et kui ma üks kord üle saja aasta tulen koju, siis äkki ei pea süüa tegema. Võta näpust.

Emme ütles, et minu blogist ei saa eriti infot. Kaks lauset ja "mõtle ise edasi". Hmh. Aga maioskaju teistmoodi. Ei taha ka eriti. No aga nagu blogi pealkirigi üritab öelda, mõtle suuri mõtteid, siis tuleb...

Ja üldse suutsin ma liiga palju mõeldes ennast täiesti topelt ära planeerida. Et siis vabandan kõigi ees valeinfo pärast. See laupäev on hoopis üks teine laupäev ja vähemalt ühes kohas jääb nüüd küll käimata.

Kolmapäeval pandi ülikoolile jõuluvidinaid juba külge.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar