neljapäev, 26. november 2009

Rong see sõitis tsuhh

Tigupost on ikka oma nime väärt küll. Pühapäeval teele läinud kiri jõudis minuni täna hommikul. Nagu oleks maiteamitmenda sajandi Inglismaa teisest otsast postitõllaga tulnud. Aga jõudis :)

Miskine vaheeksam oli täna. Õpitava materjali järgi pigem nagu eksam. Töö peale vaadates pigem nagu tunnikontroll. Viis küsimust. Peaaegu iga küsimuse lõpus oli sulgudes "lühidalt". No kui lühidalt on lühidalt? Ja siuksed sõnad nagu dialektomeetria, etnodialektoloogia, sotsiodialektoloogia on isegi filoloogile rasked, milleks neid pähe õppida? Vähemalt mul olid kõik aastaarvud peas, mis vaja.

Ja ma ajasin eelmine kord pada, mul on ju homme terve vaba reedene päev õppimiseks. "Puhas rõõm", ei midagi muud. Laupäeval ja pühapäeval, vastupidi, olen ma üsnagi kinni ja õppimine jääb ära. Aga siis on ka päriselt puhas rõõm.

Ühes laulus on siuksed üleni külmavärinaid tekitavad sõnad:
sõrmil sügelemas silituste suled...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar