pühapäev, 15. november 2009

Pimendamine

Reedel juhtus nii, et õppejõud soovis mulle häid jõule. Sest kolmapäeval mina eksamile ei lähe. Vastik pugeja olen, aga mis teha. Natuke ju võib.

Praegu vaatasin filmi "Black". 2005. aasta India film. Esimene pool filmist oli Helen Kelleri loo kopeerimine, selle vahega, et tegevus toimus Indias ja pimekurdi tüdruku õpetajaks oli mees. Teine pool rääkis sellest, kuidas see tüdruk ülikoolis õppis. Üldiselt oli film huvitav. Kohati läks nagu veidi käest ära. Veidraid detaile toodi sisse. Ma ei tea, kas see ongi india filmide viga, aga mõned "sügavamõttelised" dialoogid ja ekstaatilised hullumisstseenid viskasid mul üle. Või on see minu viga. Sünge film oli kokkuvõttes. Nii visuaalselt kui heliliselt.

Tibihetk: Savahi raiska, misuksed silmad on Chris Pine'il :p. No vaadake seda pilti näiteks. Nomaivõilihtsalt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar