esmaspäev, 22. detsember 2008

Süüa šokolaadi, kuni süda pahaks läheb ja mitte sellest hoolida ja edasi süüa

Hiilida hommikul kell kolmveerand kaheksa kööki ja teha endale punast teed ja panna sinna natuke rohkem suhkrut kui tavaliselt. Hea. Ma tean, et selle nimi on tegelikult karkade-tee, aga haploloogia mõttes olen ma teinud sellest karka-tee. Haploloogia, mmm.

Eile oli meil väike jõulupidu Mari-Anni juures. Mina terve laupäeva õmblesin selle jaoks ja terve pühapäeva "stiliseerisin" apelsine, nagu Marit ütles.

Naljakas. Issi tõusis enne poolt seitset ja oli seitsmeks läind, nagu tavaliselt. Aga praegu on kell juba kaheksa läbi ja ülejäänud magavad. Nagu polekski täiesti tavaline esmaspäevahommik.

Kolme päeva pärast lõppeb minu algarvuline eluaasta ja lükkab ette algarvulise 19. Põnev. Või siis ka mitte.

2 kommentaari:

  1. Su praegune eluaasta on ju ometi kordarvuline?

    VastaKustuta
  2. Praegu jookseb mul 19. eluaasta. Kui ma "saan 19-aastaseks", saab üheksateistkümnes täis ja hakkab jooksma kahekümnes.

    VastaKustuta