reede, 26. detsember 2008

Juubilari terviseks

Oh, ma olen nüüd vana. Teise kümne viimane aasta läks käima. Eile. Mida aasta edasi, seda vähem ma hakkan oma sünnipäeva märkama. See suudab kuidagi nii mööda hõljuda, et ma ei pane tähelegi. Oli. Ja juba möödas. Sain mõned kingitused. Söödi ja joodi. Kõik. Suurem aur läks ikka jõulude ja igasuguste muude tühiasjade peale. Vanasti, kui ma veel väike olin, oli mu sünnipäev kuidagi erilisem. Mis siis, et see ikkagi jõuludega samal ajal oli. Aga oli kuidagi erilisem tunne. Üldse jõuludel ka. Oli erilisem tunne.

Aitäh sõnumite ja muude õnnesoovivate asjade eest.

Pühapäeval lähen Maritiga Paabelit kuulama. Hea.

EDIT: Paabelit lähen ma Maritiga kuulama siiski kolmapäeval, 28. jaanuaril. Ei viitsinud piletit kontrollida enne ja panin kuuga mööda. Vabandan, kui mu eksimus lõi sassi kellegi lennugraafiku, päevaplaani või bioloogilise kella.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar