laupäev, 13. detsember 2008

Another chocolate ice-cream, please?

Vaatasin filmi.

Või noh, tegelikult olen ma viimase 24 tunni jooksul vaadanud neli filmi. Kolm neist Mariti juures ja ühe kodus. Mariti juures oli filmiõhtu. Mari-Ann oli hunniku filme kaasa võtnud, et saaks valida. Aga see pagana XBOX lihtsalt ei mänginud ühtegi neist. Kurb. Nii ei jäänud muud üle, kui teha väike jalutuskäik videolaenutusse ja laenutada need filmid. Esimene film oli Sweeney Todd. Mul olid juba enne vaatamist väiksed kahtlused selle filmi osas, aga kuna tegemist oli ikkagi Johnnyga (ja Johnny ruulib täiega), siis otsustasin, et elan üle. Oli päris õudne. Aga kuna ma subtiitreid ei näinud ja minu kuulmine inglise keele pealt pole ka just kiita, siis ei saanud ma loo sisust just täiuslikku pilti. Aga ilmselt parem oligi. Palju verd ja habemenuge. Ja Johnny. Teine film oli Rahvuslik aare 2. Esimene osa oli parem. Aga see oli ka päris vaadatav. Kolmas oli 10 000 BC. See oli suht absurdsuse tipp. Sinna pani Marit ingliskeelsed subtiitrid alla, seega sain ma kõigest aru ka. Ripsmetušš ja püramiidid kümme tuhat aastat enne Kristust.

Ja täna vaatasin Harrison Bergeroni. Vaadake ka. Film sellest, kuidas aastal 2053 on kõigil inimestel peas võrud, mis reguleerivad nende mõistust. Ja kõik inimesed on võrdsed. Keegi ei tohi olla teistest erinev. Keegi ei tohi olla teistest targem. Aga üks poiss on. Hoolimata võrust ja seadustest.

Kas teie tahaksite elada maailmas, kus ei sünni enam kunagi selliseid geeniusi nagu Beethoven?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar