neljapäev, 13. november 2008

Robotite mäss

Kurb on. Läpakas mul vahel läheb internetiga tülli. Tavaline asi. Juhtub. Vajutan repair ja veidi aja pärast seltsivad jälle kenasti. Aga eile arvas läpakas heaks solvuda, kui ma julgesin repair vajutada. Hangus ära. Kaks korda järjest. Kolmandat korda enam ei hangunud, aga nett ka tagasi ei tulnud. Siis arvas Pearu, et peaks sahtli tagumisest nurgast otsima välja miskise ketta, millel XP peal ja setupi ja repairi ja värgid tegema. Sest kaua see laga võib kesta. Ootasin mina kannatlikult umbes tund aega arvuti ees ja vahtisin protsente. Vahepeal käisin teed joomas. Lootsin kõige paremat. Läks aga nii, nagu tavaliselt. Kuna arvutil netti taga polnud, ei saanud ta Windowsi ära connectida. Ja kuna Windowsi ei saanud connectida, ei saanud ka sisse logida. Ja kuna sisse logida ei saanud, siis ei saanud ka mitte vähematki ette võtta netiühenduse taastamiseks. Surnud punkt. Kõige koledam on asja juures see, et nüüd on absoluutselt kõik minu dokumendid, muusika ja nii edasi ja nii edasi läpaka sees luku taga. Jah, ma peaks õnnelik olema, et nad (loodetavasti?) üldse alles on. Aga mul on neid KOHE VAJA. Mul on vaja homseks printida välja lingvistika materjal kaheksandikele. Tutkit. Aga Pearul ei ole aega asjaga tegeleda. Kui ta üldse oskab. Kuul pähe.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar