pühapäev, 19. oktoober 2008

Siis mu taevalaele ootan ma teid, siis joome teed ja laual muudki veel on

Oh, täna oli nii tore päev. Käisin nö tšikkidega linna peal. Muidu ma nolife'ingi kogu aeg üksi kodus. Endal hakkab juba ka imelik. Alguses oli jutt, et Mari-Ann ei saa, tal mingi insenerivõistlus, ja saame ainult Maritiga kokku. Aga kui kohale jõudsin, olid nad mõlemad kohal. Nii tore oli teid jälle üle pika aja näha! Ma igatsen ikka nii kohutavalt Reaalkooli. Kuna me ei suutnud midagi targemat välja mõelda, läksime jälle vanasse tuttavasse Hella Hunti. Sai muljeid vahetada ja teha kõiki neid nalju, millest ainult meie ise aru saame. Mõnitada üksteist, nii palju kui tahtsime. Ainult kõige paremad sõbrad saavad üksteist niimoodi mõnitada. See on hea. Mingil hetkel tuli Ardo. Siis me saime mõnuga ka teda mõnitada. Teooriad Mariti meeste, Mari-Anni meeste, Mari-Anni ja Ardo laste ja kõikvõimalike muude kahtlaste nähtuste kohta lendasid üle laua. Hetkel t1 said joogid otsa ja kuna oli oodata ka Siimu, hakkasime järgmist pleissi otsima. Maandusime Raekoja platsil ühte kohvi-kohvikusse (kõlab hästi ju: kohvi-kohvik...). Aga kuna Siim oli ajutiselt sant ja vigane, st ta oli oma pahkluu välja väänanud, ei tahtnud ta kodust nii kaugele tulla. Üritasime sobituda ühte Tehnika peatuses olevasse pubisse, kuid see oli silmnähtavalt venekeelse suunitlusega ja ei imponeerinud meile üldse. Koidu peatuse hiina restoranis jõime veel teed. Jõuti järeldusele, et minu lapse nimeks peaks saama Tamm Tamm vms. Okei siis. Üldiselt oli koosolek väga sisukas ja kõik päevakorra punktid võeti läbi. Tehti ka viisaastakuplaane ja määrati kindlaks sünnipäevad ja filmiõhtud.

Tänase päeva tähtsaim avastus: Ideaalse mehe kriteeriumitele peab vastama hoopis su parim sõber. Sest ta peab olema ideaalne, kuid siiski mitte "see". Ardo avastas, et Mari-Anni ideaalse mehe kriteeriumid on täpselt Siimu järgi tehtud. Ja et Marit ja Mari-Ann on kokku "vana ja haige", sest Mari-Ann on vana ja Marit on haige. Ja et mina olen noor ja terve ja seetõttu hoopis Ardo ideaalne naine.

Ma tahan teid jälle näha!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar