neljapäev, 16. oktoober 2008

Härra Ahven, meil ei ole Sulle uudiseid

Khm. Ma ei ole grammatiliste kategooriate juhtumi puhul fenomenaalset lahendust leidnud. Aga natuke olen mõelnud küll. Eks homme näis. Muideks, Eesti keele käsiraamat väidab, et meil on tegemist hoopistükkis morfoloogiliste kategooriatega. Võta nüüd siis kinni.

Üldiselt on veidi uimane olemine. Millest ma kirjutada tahtsingi? Vihma sajab. Kuigi väljas on pime, nii et päris kindel olla ei saa, aga ma arvan, et siiski sajab. Terve päeva on sadanud.

To do:
  • Viimase kahe aasta Sotto kroonika. Ja kiiremas korras.
  • Harjutada luukambriks. Sama kiires korras.
  • Teha ära kõikvõimalikud kooliasjad. Veelgi kiiremas korras.
  • Leida Aita sünnipäevaks sobiv lugu ja see ära õppida/kinnistada. Selleks on natuke rohkem aega.
Oh, kuidas mulle meeldib karmoška. See on nii ideaalne lihtsalt.

Ahjaa. Ja ma sooritasin arvutioskuste testi. Juhhuu. Umbes pooled mittesooritasid kusjuures.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar