reede, 18. jaanuar 2008

Kus sina õppisid? Mina õppisin Tihemetsa Sovhoostehnikumis.

Eile oli mingi tõeliselt imelik päev. Ma viibisin kõigis tundides, täitsa uskumatu. Lingvistikas ei olnud mul Juliale tarka juttu rääkida, lubasin, et järgmiseks korraks olen korralikult ette valmistunud. Nüüd juba kahtlen.

Peale tunde mõtlesin, et passin koolis, kuni trenn hakkab. Läpakas oli kenasti kaasas ja potsasin neljandale korrusele vihvi-levialasse. Aeg läks ja ma hakkasin vaikselt trenni endast järjest eemale ajama. Koristajatädi tuli ka oma käruga juba ja ma igaks juhuks kolisin teisele korrusele eest ära. Seal oli pime.

Ja siis ma läksin kinno. Sugulane-Raivo kutsus ja ma läksingi. Kell 22.00. "Udu". Alla-14-keelatud. Mina arvan, et selliste filmide juures peaks olema eraldi silt: "Teelele keelatud". See oli lihtsalt nii õudne ja samas jabur film. Lots of blaad ool õuver the pleiss ja hiidämblikud ja muu selline stuff. Ja sellist filmi peab Teele siis öösel vaatama. Kodus kartsin alguses magama jääda ja vahepeal pärast kartsin ärkvel olla. Jube. Teelele on kombeks üks õudusfilm aastas. Mitte rohkem. Praegu on juba täitsa ok olemine.

Idud on nii head. Said just otsa ja ma ei tea mis ma teeksin, et neid veel üks kausitäis oleks.

Tänane päev oli tavaline. Üks inka töö mittetegemine ja üks ajaloo töö tegemine. Nimeta viis esimese Eesti Vabariigi aegset kõrgkooli. Ee... Tartu ülikool. Ja siis said mõtted otsa. Tegelikult tuli küll üks mõte. Tihemetsa Sovhoostehnikum. Õnneks ma seda ei kirjutanud. See pole kindlasti esimese EV aegne ja arvatavasti ka mitte kõrgkool. Oi ma olen andekas.

Jäätis on hea.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar