esmaspäev, 7. jaanuar 2008

12a ja 12b, palun kiiresti kiiresti auditooriumisse!

Täna oli viimase poolaasta esimene koolipäev. Ma arvan, et klassis ei olnud kedagi, kes poleks veel mõtetega vaheajal olnud. Uni valitses meie üle täielikult. Mul on Jaubi tundides juba harjumuseks saanud avalikult magada. Oi pagan, ma pean kolmapäevaks tegema valmis vene keele arvestuse, selle pähe õppima ja tegema presenteišoni arvestuse kohta, tõlkima ära oma teksti vene keele filmi jaoks ja selle sisse lugema, õppima kirjutama letter of appliceišonit, hankima raamatukogust "Tule ja raua", harjutama kannelt, valmistama ette neljapäeva lingvistika ülesanded ja esitluse, õppima reedeseks matemaatika tööks ja kindlasti tegema veel midagi, mis mulle hetkel pähe ei tule. Miks ei ole mul rohkem tahtejõudu???

Eesti keeles leidsin ma, et kui minult need 450 ml verd ära võeti, siis oleks väga huvitav mõelda, et mõnda aega oli selle asemel nagu tühi koht, see tähendab nagu oleks osa veresooni tühjad, niikaua kuni veri ennast uuesti tekitab. Ja Marit, ma veel kord ütlen, et ma tean, et see pole nii, lihtsalt on huvitav niimoodi mõelda.

Eile käisin isegi trennis. Suutsin terve detsembri trennist kõrvale viilida ja seepärast oli natuke harjumatu jälle tantsida. Õppisime kahte tantsu, mis tulevad 2009. aasta tantsupeole. Ühte nendest tantsivad tegelikult siis seitsmendikud ja teist D-rühmad ehk vanakesed. Päris põnev. Esimene oli tursa polka ja teise nime ma ei teagi, aga algab see nii, et "oi latikas, oi lutsupoeg, küll oli alles kala".

Ahjaa, saage tuttavaks ühe toreda tegelinskiga - see on nahkhiir Peeter. Toppisin ta praegu sinna paremale profiili alla, aga hiljem ilmselt kupatan kuskile veel allapoole. Talle saab kärbseid sööta. See, kuidas ta neid krõmpsutab, on iseenesest päris jube, aga mulle meeldib see hääl, mida ta tekitab, kui kärbest püüab. Muidu on ta ka armas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar