kolmapäev, 23. jaanuar 2008

Appi! Mu hambad sügelevad!

Kas usub keegi, et hambad võivad sügeleda? Minul igatahes sügelevad. Kolm alumist esimest hammast in corpore. Ei mina aru saa, mis neil viga on. Peaksid ju ilusti suhu ära mahtuma kõik kolmekesi. Sügamine ei aita, hammaste kiristamine ei aita. Füüsika tunnis oli eriti hull lugu. Hambad otsustasid maksimaalselt sügeleda ja kuna sügelemine ja füüsika summeerusid, siis ma pidin lihtsalt hulluks minema. Pealekauba avastasin ma hiljem, et Kuurme oli mulle põhjuseta puudumise väänanud. Aga ma ju olin kohal ja sügelesin oma hambaid! Ma isegi ei jäänud tunnis magama ja kirjutasin suurema osa teksti ka veel vihikusse. Aru ma ei taipa.

1 kommentaar:

  1. Kusjuures, mul on ka hambad sügelenud. Ja kui ma käisin hambaarsti juures ja mainisin, et mul hambad sügelevad, siis arsti ei saanud midagi aru. "Et mis mõttes teil hambad sügelevadä?"

    Enda puhul olen ma aga vist sügelemise põhjusele järgi jõudnud - nimelt ma arvan, et lihtsalt teised hambad pressivad peale ja siis hammas ei tunne end igeme sees mugavalt, võib-olla isegi teda lükatakse kuhugi, ja hakkabki sügelema. Või siis pigem tekib selline sügeluse tunne.

    VastaKustuta