esmaspäev, 1. veebruar 2010

Te sõidate lubatust kiiremini

Veebru-ar (hääldada a la Pantalone)

Eile käisime natuke mõttetul lõunaosariikide ekskursioonil. Mina magasin suure osa teest. Meie neljas reisija Gps rääkis ilmselt rohkem kui ülejäänud kolm kokku.

ÕIS kapriisitseb minuga juba tükk aega ja ei lase õppematerjale vaadata/abilehekülge vaadata/õppetoetust taotleda. Urr.

Raha hakkab mul otsa saama. See, mis ma eelmise aasta jooksul teenisin. Aeglaselt, aga kindlalt (nii teenisin, kui kulutasin). Varsti olen pankrotis. Siis ei teagi, mis saab. Enam ei joo ilmselt. Mitte, et ma seda siiamaani oleksin eriti suurejooneliselt teinud.

Lund sajab. Tegin suppi täna. Enne seda magasin üsna pikalt. Enne seda vaatasin filmi. Enne seda vaatasin teist filmi. Enne seda ei mäletagi, mis tegin.

See nädal tõotab tulla väga sündmustevaene. Nagu pensionär olen. Istun kodus ja teen mingeid imelikke asju. Vahepeal käin turul ja surnuaias. Poes tegelikult. Kui viitsin. Reedel lähen teiste pensionäridega padjaklubisse sotsialiseeruma. Tegelikult lähen Star Warsi vaatama. Ja ühtlasi ilmselt ka Mari-Anni sünnipäeva tähistama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar