pühapäev, 14. veebruar 2010

Päikese väsinud pihud

Igatahes. Kolmapäeval sain ma teada, kui "geniaalse" tunniplaani ma olen endale teinud. Lisaks sellele, et kuskil semestri keskel neli nädalat kahe aine loengud kattuvad (millega ma arvestasin ja arvasin, et elan üle), ja sellele, et seoses Sotto laagri ja muude võimalike toredate ja mittetoredate üritustega jääb mitu loengut külastamata, avastasin ma, et Eesti murded ja Eesti kirjakeele ajalugu ja korraldus (mis on üle nädala samal kellaajal) kestavad ühe loengu asemel kahe loengu pikkuselt. Aga kuna ma seda ei osanud vaadata, on teise loengu ajal mul kavas Maailmakirjandus II. Ideaalne, proportsionaalne, geniaalne, pole midagi muud öelda. See nädal jäi Maailmakirjandus õnneks ära. Aga nagu kiuste, pidas onu Karl Pajusalu meile seekord kahe loengu asemel ainult ühe. Kasu ei miskit.

Kolmapäeva õhtul oli veel Eesti foneetika ja fonoloogia. Üsna õõvastav tõotab tulla, kuna foneetika mulle apsaluutselt ei imponeeri.

Neljapäev oli vaba, sest Maailmakirjandust ei olnud. Õhtul läksin Maritile külla. Marit tegi kooki, mina rohkem segasin, kui aitasin. Ja siis vaatasime seepi ka.

Reedel oli kaks loengut: Etnoloogia ja kultuurantropoloogia alused (oli lahe) ja Keeleteaduse aluste teine osa (mitte üldse nii lahe).

Ja siis suund Räpina poole. Enne käisin Kaubamajast läbi ja ostsin kaks spinatistruudlit. Naljakas nimi ja veel naljakam asi ise. Sai nagu sai ikka, aga sees oli mingi roheline plöga. Spinat nimelt. Päris hea plöga oli. Buss oli nii täis, kui täis olla saab. Õhtul käisime Värskas ujumas. Õigemini ligunemas. Või noh, mina vähemalt muud peale ligunemise ei teinud. Laupäeval külastasime Laulukarusselli kohalikku vooru, Oliveri pärast sai vist mindud, aga üldse oli ka hariv. Väiksed kenad tüdrukud tegid kräu-häält. Osad laulsid normaalselt ka. Kaarel Juurmaa - siuke nimi jätke meelde, see poiss oskab laulda, ma ise nägin. Ma läheks homme plaadipoodi ja ostaks ta plaadi, aga tal vist ei ole plaati. Kui keegi teab, et on, siis karjuge.

Ja täna on pühapäev. Kalender olevat öelnud, et sõbrapäev. Aga sõbrapäev on ju iga päev. Ja seda kalendrit ei tasu ka alati uskuda.

Lõhkusin kõrvaklapid ära :(.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar