laupäev, 20. juuni 2009

Tänased toimetused viska homse varna, las nutavad seal kui tahavad

Nii lebo, nii lebo. Ja tegelikult peaks ahvikiirusel ja neljal käel igasuguseid asju tegema. Homse ja poole ülehomse päeva jooksul peaksin ma jõudma selgeks õppida kõik laulupeo laulud, kõik pillipeo lood, üle käia Soto lood ja Kandleöö kontserdi lood, käima poes (käima ja käima ja šoppama ühesõnaga), heal juhul kirjutama Soto kroonikat (milleni ma üpris kindlalt ei jõuagi) pluss kõik need muud pakilised asjad.

Aga ma olen vähemalt natuke tubli olnud. Tõlkisin ja lahendasin ära järjekordse hunniku lingvistikaülesandeid. Aga see tublidus on petlik, sest lingvistikaülesannetega tegelemine on praegusel hetkel peaaegu sama, mis laisklemine. Totaalselt vale tegevus.

Esmaspäeva õhtul läheme maale, teisipäeval on jaanituli. Kolmapäeva õhtul tuleme juba tagasi, sest neljapäev on enamusel töö- ja muidu tähtis päev. Mina lähen Soto laagrisse näiteks.

Laulupeo laulud lükkuvad ülejärgmise nädala algusesse, ma kardan. Aga pillipeoga peab kohe homme alustama. Muidu on paha-paha.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar