neljapäev, 4. juuni 2009

I'd like to buy a hämböögöö

Hei, mul on midagi uut. Teele loeb raamatut. Ingliskeelset. Lõi pahviks?

Juba teine täiesti tavaline ingliskeelne raamat. Mõni saab veel niimoodi lugejaks. Raamat ise on "Angels and demons". Olen umbes-täpselt 138. leheküljel. Suhteliselt algus veel, nad just jõudsid Rooma alles. Aga hirmpõnev on. Lots of physics all over the place. Ja ma isegi saan aru, millest nad räägivad, mis siis, et füüsika ja inglise keel on kaks kõige jubedamat võõrkeelt, mida ma tean. CERN-is mässavad seal. Osakeste kiirendi ja antimateeria ja kõik selline värk. Muideks ma lähen seda filmi ka vaatama. Kohevarsti.

Üldiselt on natuke närune olemine. Maailmavalu ja kompleksid ja etsetera, etsetera, etsetera.

Jummel-jummel... kiri jäi üles.

Pärast filmi lähen tööle. Ja esmaspäeval lähen Tartusse. Rongiga. Maritile külla. Ja dokumente viima. Ma annan neile seal õppeosakonnas pidulikult üle 16 lehekülge dokumente pluss isikutunnistus. Osad neist saan ma küll tagasi. Aga ikkagi.

Igavuse peletamiseks koostan ma tunniplaane, mõistatades, kas A või B gruppi saab ise valida või käib see tähestiku järgi.

Sellised lood.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar