kolmapäev, 24. juuni 2009

Mina sind ei kratsi

Kiired vahemärkused. Jaan tuli ja läks. Sai natuke vorsti ja šašlõkki süüa ja sääsehorde sõimata. Nüüd valmistun vaikselt laagriks. "Tutvusin repertuaariga" ehk tuletasin meelde, mis lugusid me üldse Sotoga mängime ja proovisin natuke kätt ka. Tutvumise tulemus oli üks pisike vill vasakul käel ja üks suurem katkine vill paremal käel. Vormi pole mingisugustki, täielik allakäik ma ütlen. Kontserto tuleb selline huvitav seekord, kus ainult viis kannelt esineb. Ja mina kaa, mina kaa. Täitsa hirmus tegelikult, polegi ammu sellise koosseisuga mänginud ja Soto repertuaar pole just une pealt mängitav ka. Kontsert on muidu Saue mõisas laupäeva hommikul, aga ma ei tea, kas see on niiöelda avatud kontsert või mitte.

Üldiselt on päris palav.

Ja miski Vabadussõja võidusammas hakkas ka helendama. Pro Patria kaks esimest osa olid lahedad, sammast ei salli.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar