kolmapäev, 27. august 2008

Üks eriti crap postitus vahelduseks

Et siis pane oma muusikamängija shuffle'i peale ja kae, mis lugusid ta sulle mängib.

1. What do my friends really think of me? Frederic Chopin - Butterfly Etude (hmm)
2. How can I make myself happy? Great Big Sea - The Jolly Butcher (come along with me, come along and be my wife)
3. What should I do with my life? Lou Bega - Mambo number 5 (khm)
4. Why must life be so full of pain? Fernando Stern - Mananera (instrumentaallugu, mis iseenesest on üdini positiivne ja helge, eriti kui Fernando seda mängib)
5. Will I ever have children? Kevin MacLeod - Sovereign (instrumentaal, väga rahulik ja natuke nukker klaverilugu)
6. Will I die happy? Mika - Lollipop (ei kommentaari)
7. What do you think happiness is? Savage Garden - Cherry Cola (juba natuke protesteeerin)
8. How am I feeling today? Apocalyptica - Hall of the Mountain King (põneev)
9. Will I get far in life? Teräsbetoni - Älä mene metsään (jätan meelde)
10. Where will I get married? Vennaskond - Sõbrad ma mahun teile taskusse ( :D )
11. What is my best friend’s Theme Song? Audioslave - Until We Fall
12. What is the Story of My Life? Terminaator - Plekktrumm (päris kurb, või kes)
13. What was Highschool like? Vennaskond - Kõik on hea (kõik oligi hea, rohkem kui hea)
14. What is the best thing about me? Stephen Bashaw - Applessence (mai tea, mis see sõna tähendab, aga lugu on jälle üks selline mõnus, rahulik ja helge klaverilugu)
15. What is today going to be like? Adiemus - Kayama (laul on väljamõeldud keeles, seega ei kommentaari)
16. What is in store for this week? Leahy - McBrides (iiri instrumentaal)
17. What song describes my parents? Travis - More than Us
18. How is life going? Keane - Somewhere Only We Know (jah, ilmselt ma hõljun pidevalt kuskil mujal)
19. What song will they play at my Funeral? Jääboiler - Sina said uue elu (oh kui lõpmata armas)
20. How does the world see me? Eduard Tubin - Sabatants balletist Kratt (okei...)
21. How will I be remembered? Great Big Sea - A Boat Like Gideon Brown (ah?)
22. What is my signature dance song? Nightwish - Bless the Child (päris karm)
23. What is my current theme song? Iff, Jaska, Mäks - Taas punab pihlapuid (täitsa nõus)
24. What does everyone else think of my current theme song is? Sting - This Cowboy Song (khm, okei :D)
25. What type of men/women do I like? Leahy - B Minor (aru ma ei taipa)
26. What is some good advice for me? Apocalyptica - Fade to Black (eino aitäh)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar