pühapäev, 31. august 2008

Jätkuks eelmisele...

Jätkan möla-lainel...

Reeglid:
1. Haara endale kõige lähemal asuv raamat.
2. Ava see leheküljelt 123.
3. Otsi üles viies lause.
4. Kopeeri oma veebipäevikusse järgmised kolm lauset.
5. Saada see meem edasi viiele inimesele ja anna teada kes sulle saatis.

Laua peal sattus olema "Totu kuul".

Kuues kuni kaheksas lause leheküljelt 123:
"Nüüd aga pean ma kaupluse sulgema." Ta keeras ukse seest lukku, astus parukavitriini juurde ja vajutas külgseinasse peidetud nupule. Vitriin pöördus otsekohe kiginal kõrvale ja selle tagant seinast tuli nähtavale neljanurgeline avaus.

Viienda reegli jätan vahele.

Vot nii. Mul ei ole endiselt midagi asjalikku öelda, mis siis, et peaksin olema ülim asjalikkus ise ja oma äärmiselt asjalikku tunniplaani, päevaplaani, nädalaplaani, kuuplaani, kvartaliplaani, aastaplaani ja viisaastakuplaani kokku panema. Uhh.

3 kommentaari:

  1. Aga tee endale viisaastakuplaan ja siis hakka ajama vana head nõukogude asja ja tee omale kampaania: "Viisaastak nelja aastaga!" :D

    Ma lisaks veel, et "Totu kuul" on väga priima raamat ;)

    VastaKustuta
  2. Omavahel öeldes, see "Viisaastak nelja aastaga" plaan oli mul täpselt paigas juba eelmisel aastal. Ma vähemalt mõtlesin selles suunas.

    VastaKustuta
  3. Aga kuhu jääb semestriplaan?
    Võta rahulikult - nn. "Freshmen Year" läheb ikka omasoodu. (Been there done that x2).
    Kas viisaastaku plaan tähendab BA+MA? Karm...

    Igatahes head kooliaasta algust! A Nossovi meistriteos võiks riiulisse tagasi kolida ja teha ruumi vajalikematele raamatutele :p

    Nimetu

    VastaKustuta