kolmapäev, 14. mai 2008

Vahepealsetest arengutest

Matemaatikaga ei lähe eriti hästi. Aga ma ei muretse. Läheb, nagu läheb, juhtub, nagu juhtub. Konsultatsioonides oli vähemalt lõbus - see kaks korda kui ma sinna sattusin. Tegelesime jälle sõnade väljamõtlemisega. Minu poolt pointser ja Marellalt hüperpotentsmass (kõik poolitatud hüpotenuusi süü). Mari-Ann vist jõudis järeldusele, et seda mõõdetakse meetrites. Igatahes suutsin ma ka Mariti hetkeks segadusse viia, kui küsisin talt, kas ta teab kuupide summat. Tema hakkas mulle kuupide summa valemit ütlema ja mina sain talle teatada järgmist tõsiasja: "Kuupide summa on risttahukas." Mari-Ann siis tahtis selle fundamentaalse väite üles tähendada, et meelest ei läheks, aga kirjutas vihikuserva: "Kuupide summa summa on risttahukas." Matemaatika hakkab pähe mõnikord, noh. Et asja parandada, oli lõpptulemus selline: "Kuupide (summa) summa on risttahukas." Põneeev...

Ma olen nüüd päris mitu õhtut jälle Kartaude sugupuud täiendanud ja tänase päeva seisuga sisaldab see 2756 nime. Minge vaadake ise, kui ei usu.

Veel üks saavutus. Tegin korraliku lingvistikaülesannete nimekirja teemade ja keelte kaupa. 165 korralikku ülesannet on mul. Kes harjutada tahab, siis nõudke ;) Muide, ma vist ei olegi avalikult teatanud, kuidas mul lingvistikaolümpiaadil läks. See oli küll juba kuu aega tagasi, aga parem hilja kui mitte kunagi. Ehk siis sain viienda koha ja sõidan augustis Bulgaaria palavuse kätte ajusid ragistama. Mari-Annil ei läinud seekord nii hästi, ta oli alles üheksas. Ja mul on nii kahju, et Mari-Ann või Ingrid ei saanud rahvusvahelisele. Sest mul saab väga "huvitav" olema selles meeskonnas, mis rahvusvahelisele sõidab. Aga noh, juhtub. Ja halb uudis on veel see, et Mari-Ann ei tule laagrisse ka. Reetur selline.

Laupäeval käisin Kristeli sünnipäeval ka. Väga lahe ja tore ja lõbus oli. Kristelil on hästi ilus maja ja aed ja üldse elab ta väga toredas kandis. Seltskond oli mõnus. Öösel kell neli on kõige õigem aeg vahetada mõtteid imaginaararvude ja eksistentsiaalsete probleemide üle. Selleks vist on ainult Reaalkool võimeline. Ja me olime kained. Välja arvatud Karl, aga tema puhul pole vahet, kas ta on purjus või kaine, ta on ikka sama imelik.

Ühiskonna riigieksam oli lihtsalt nõme. Veel üks arutlus kirjutada. Mul on nendest arutlustest nii kõrini. Ma hakkan vaikselt kaotama arutlusvõimet, kui seda minust niimoodi kogu aeg välja pigistatakse.

Täna hommikul oli selline jogurtiisu, et mine hulluks. Ma peaaegu läksingi. Aga emme päästis mu ja tõi poest jogurtit. Jogurti nimi oli Maasika rapsoodia. Põnev nimi.

Jõekäärus maas on käterätik...
Tahaks ujuda... meres...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar