pühapäev, 21. märts 2010

Maamees otsib printsessi

Eile Grete paaritas sokke. Jutu sees olid enne "Maamees otsib naist" ja "Unistuste printsess".

Grete: "Mul on siin viis üksikut sokki: üks printsess ja neli printsi."
Mina: "Las proovivad seda kristallkingakest jalga. See prints, kellele jalga läheb, saab printsessi omale."
...
Grete: "Ma sain need printsid nüüd paaritatud."
Mina: "Omavahel või?"
Grete: "Geiparaad."

Täna käisin Mari-Anniga kinos seda Älissifilmi vaatamas. Mage film oli.

Pärast läksin ostsin bussijaamast endale õhtuks pileti valmis. Mida mulle tegelikult üldse ei meeldi teha. Piletit valmis osta. Sest mul on kalduvus mõnikord hilja peale jääda ja siis on ju halvasti, kui pilet juba olemas on. Ja noh, muidugi ma jäin hilja peale. 17 bussist jäin maha, siis kooserdasin trolli peale. Tegin miskipärast siis veel siukse vea, et läksin Koidu peatuses maha. Lootsin, et 23 tuleb või midagi. Ei tulnud. 16 tuli, millest mul midagi kasu polnud, aga Kalle helistas mulle samal ajal, mistõttu mu tähelepanu täiega ära hajus, ja siis ma sõitsin selle 16-ga Estonia juurde. Kell oli selleks ajaks juba lootusetult palju. Siis võtsin ma takso (taksojuht oli mingi eriti õhinas aktsendiga rääkiv onu, kes tahtis kõike minu kohta teada ja torises valgusfooride peale, et nad üldse roheliseks ei läinud, sest mul oli ju kiire). 2 minutit pärast bussi õiget väljumisaega jõudsin kohale, aga buss ootas mind ja ma jõudsin täitsa bussi peale. Aga kuri olin enda peale ikka. Järgmine kord ikka ei tasu piletit valmis osta.

Praegu vaatas toakaaslane "Tõehetke". No ei ole see intelligentsete inimeste saade. Väga rumalate inimeste saade on see. Ma ei saa aru, miks Võrno seda teeb. Tema ju ei tohiks nii rumal olla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar