reede, 18. detsember 2009

Tondivalves

Tallinnas olen. Üks tont teeb meil siin vannitoaremonti ja mind on valvuriks pandud.

Eile tulin. Kuna keegi ei suvatsenud oma abistavat autot ulatada, siis pidin ise hakkama saama. Alguses mõtlesin rongiga tulla, aga siis ikkagi arvasin, et ma ei suuda ilma karmoškata elada. Ja tulin bussiga. Buss oli mingi väikebuss ka veel. Kui ma seda nägin, ma kahtlesin, kas ma sinna üldse peale mahun. Mul oli ju kaks kotti ja läpakakott ja karmoškakohver. Aga mahtusin. Karmoška ma olin miskipärast püstiselt maha pannud ja mõnes hoogsamas kurvis kukkus kohver pikali, mille peale bussijuht hakkas huvi tundma, et mis mul seal sees on. Pomm, mis muud.

Nüüd on lebo. Homme on gängiga jõulupidu. Päris jõululaupäeval loodaks maale minna.

Külm on. Ja siin ei anna kütet ka juurde keerata, tuleb ainult riideid selga juurde toppida ja arututes kogustes teed lürpida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar