teisipäev, 15. detsember 2009

Lapsed tuppa

Talv tuli. Õues on külllllm. Jube. Salli panin kaela ja teised kindad ka kätte esimestele lisaks. Aga papud on mul tublid. Jalgadel väga külm ei hakanudki.

Ladina töö oli täna. Hommikul õppisin tund aega. Töö ise läks vist halvasti. Siuksed laused olid sees, mida ma polnud elus varem näinud.

Regasin kevadsemestriks ained ära. Kahte ainet, mida ma tahtsin võtta, ei saanudki, sest ühel oli juba piirarv täis ja teisel mul siiski pole eeldusainet tehtud, kuigi ma arvasin, et on. Nii et ma pidin ikkagi võtma selle kuuepunktise kirjanduse. Tore saab olema.

Muidu on mu suhted kaladega üsna jahedad, aga oh, kuidas ma armastan marineeritud heeringat. Eriti tomatikastmes. Pagana kallis on ainult. Mõnikord harva võib.

Kas leidub ehk keegi, kes sõidab neljapäeva õhtul Tartust Tallinna ja tahaks mind kaasa võtta? Ja kandle ja karmoška ja arvuti ja muud pambud. Ma võin täitsa bensiinirahaga toetada. Lihtsalt bussi või rongiga ei ole ma võimeline sellise tavaariga reisima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar