teisipäev, 25. august 2009

Mitä tapahtui?

Nii, kuhu ma jäingi. Aa, reede, Mariti sünnipäev. Sisukas oli, nagu alati. Mariti koduse pisikese basseini asemel visati nüüd inimesi Palmse mõisa tiiki. Päris mitu. Selle kõrvale joodi, söödi ja tehti muid lollusi. Nagu alati.

Siis me käisime Soomes onu Olevil külas vahepeal. Pühapäeval läksin ma täiesti ootamatult Linnanmäe lõbustusparki. Igasugused raketid ja kõhukeerajad proovisin ära. Hämmastav. Esmaspäeva lõime me poodides surnuks. Ära väsitas. Ja ma ei saanud põhimõtteliselt ühtegi asja, mida ma olin tahtnud. Mul oli vaja jopet ja kingi. Üks normaalne jope oli mulle lootusetult väike ja teine oli mannekeeni seljas olev ainueksemplar. Ühed leitud kingad olid muidu ideaalsed, ainult natuke väiksed ja natuke kallid. Ja Lindexis olid ühed liibukad, mis olid veidi vales suuruses ja hinnasildi järgi üldsegi Eestis odavamad. Aru ma ei taipa.

Ja kui te lähemas tulevikus näete mind lugemas soomekeelset koomiksiraamatut, siis ärge arvake, et mul on mingi seletamatu tõmme "Aku Ankka" poole, vaid see oli kõige lihtsam soomekeelne lugemine, mida onu Olevi riiulist leida oli.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar