pühapäev, 2. august 2009

Kurioosum: Teele väntas äikesetormis üle 40 kilomeetri

Tõeline kurioosum minu arvates. Sest kes mind teavad, siis saavad aru. Tavaliselt ma ei teeks midagi sellist vabatahtlikult. Aga ma olin Kristjanile lubanud, et ma lähen, ja pealegi ma tahtsin ise ka näha, mis sest välja tuleb. Reedel kella 11 ajal siis hakkasin Taeblast sõitma. Ja kohe hakkas ka vihma sadama, mis läks sujuvalt üle äikesetormiks. Vihma kallas ämbrist ja välgud sähvisid igal pool. Üks möiratus raksatas otse mu pea kohal. Aga ma ei lasknud üldse ligigi mõtet tagasi pööramisest. Lahe oli sõita. Läbimärg olin, aga mis siis. Vahepeal passisin mingi puu all ka natuke tegelikult. Kahe tunni pärast jõudsin Pürksi. Tegin kõik asjad märjaks, mille vastu puutusin. Siis käisime veel Österbys ujumas. Selleks aastaks siis meres ujutud :P.

Laupäeval oli Raudmees. Ja natuke aega tagasi tulime Surjust Kartaude kokkutulekult.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar